Az IKEA marketingcsapata megint lépett
„Otthon senki sem akadályozhat meg abban, hogy világhírű műalkotást hozz létre. Akár festékkel, akár tortával dolgozol” – írta ki az általuk árusított Mona Lisa-reprodukció fölé az IKEA, és ezzel kivívta a kommentelők elismerését is.
A bútoráruház arra reagált ilyen gyorsan, hogy ma a párizsi Louvre-ban egy zavart férfi tortával dobta meg a híres festményt.
Biztonsági őr takarítja a tortakrémet Leonardo da Vinci olasz művész Mona Lisa című festményének védőüvegéről a párizsi Louvre múzeumban 2022. május 30-án
Fotó: MTI / AP / Klevisl007 Twitter-fiókja
Nem először reagálnak közéleti eseményekre: az egyik legutóbbi akciójukban a visszavonuló Angela Merkelt (illetve egy hozzá nagyon hasonló nőt) ültettek egy fotelba a következő felirattal: Végre otthon.