Roman Kemp, a Capital Breakfast című reggeli rádióműsor házigazdája a Twitteren büszkélkedett el azzal, hogy egy különleges, félig fehér, félig tejcsokis Cadbury tojást talált, amit azonnal be is falt. Az öröme azonban csak addig tartott, amíg ki nem derült, hogy a cég reklámkampányának fődíját ette meg, amelyből csak öt darab létezik, és 10 ezer font (nagyjából 4,5 millió forint) jár a megtalálójának.
A követői két táborra oszlottak: egy részük bőszen hülyézte, a másik pedig bújtatott reklámot gyanított a háttérben. Maga Roman Kemp az őt hülyézők táborát erősíti, és tagadja, hogy megtervezett akcióról lenne szó.
Mindig, ha megszólalok egy termékről, azonnal azt gyanítják, hogy fizetnek érte, mert egyébként tényleg csinálok reklámokat, nincs is ezzel gond. De ez most tény. Megettem egy 10 ezer fontot érő tojást
– magyarázta némileg sértődötten a műsorában a rádiós, hozzátéve, hogy jólesne neki, ha valaki felhívná a Cadburytől, mert elég sötét időket él.