A Levi’s ezentúl virtuális modelleket fog használni a reklámjaihoz
A farmeróriás mostantól mesterséges intelligencia által generált modelleket fog használni ruháinak bemutatására. A vállalat ugyanis nemrégiben összefogott egy digitális divatstúdióval, amely személyre szabott, MI-generált modelleket készít számukra. A Levi’s tervei szerint még idén teszteket fognak végezni az új technológiával, hogy MI-modellekkel egészítsék ki a valódi modellállományukat.
Elmondásuk szerint erre azért van szükség, hogy fenntartható módon reklámozhassák a termékeiket, illetve növeljék a weboldalukon megjelenített testtípusok számának sokszínűségét. A holland digitális stúdió, a Lalaland.ai fejlett mesterséges intelligenciát használ, hogy a divatmárkák hiperrealisztikus modelleket hozhassanak létre minden testtípus, kor, méret és bőrtónus szerint. Kérdés, ha sikeresen zárul a kampányuk, ez milyen változásokat hozhat a divatiparban.