Szétszedik a követői JLót, aki egy kicsit sem önazonos vállalkozásba kezdett
Nem nagyon értik, hol marad a hitelesség.
Hideget-meleget, de inkább előbbit kap rajongóitól Jennifer Lopez, miután bejelentette, hogy saját alkoholmárkát dob piacra Delola néven.
Az ötlet nem teljesen új keletű, hiszen rajta kívül megannyi híresség, köztük Kendall Jenner vagy Dwayne Johnson is rendelkezik saját szeszesital-branddel, a probléma inkább ott van, hogy JLo saját bevallása szerint nem nagyon iszik a bőre és egészsége érdekében. Mi több, férje, Ben Affleck köztudottan súlyos alkoholproblémákkal küzdött a múltban, amelyből szakemberek és terápia segítségével tudott csak talpra állni.
Ennek fényében tehát valóban elég ellentmondásos ez a vállalkozás, amelynek hitelességét az énekesnő rajongói is megkérdőjelezik.
„Ennek így semmi értelme, hogy ő maga nem iszik.”
„Azta, ez kiábrándító. Miért nem csináltattok egy alkoholmentes márkát, átgondolva azt, hogy eddig az alkoholfogyasztás negatív hatásairól beszéltél, hogy te magad sem iszol? Ez nagyon gagyinak tűnik tőled, őszintén kíváncsi lennék, miért árulsz alkoholt.”
„A hírességek és Hollywood egy olyan narratívát erőltet, miszerint alkoholt kell fogyasztanod ahhoz, hogy szórakozz, hogy élvezd az életet. Ha ez egy alkoholmentes italmárka lenne, az emberek annyira izgatottak lennének miatta, teljesen kitűnne a választékból. Így csak egy újabb celeb-alkoholmárka. Mindig is nagy JLo-rajongó voltam, de ez nagy csalódás, összezavaró az üzenete.”
„A kapitalizmus lecsapott újra! JLo volt az inspirációm, hogy távol maradjak az alkoholtól, ha már ő is józan, és arról beszélt, milyen ritkán iszik, ha pedig iszik is, csak egy ünnepi kortyot, szóval lehangoló, hogy alkoholt népszerűsít, amikor rengeteg remek alkoholmentes ital létezik!” – érkeztek a popsztár pénzéhségéről szóló kommentek a poszt alá.