Ferrarit a boltból

2004.11.27. 14:01
Pénteken Piero Ferrari jelenlétében bemutatták az első magyarországi Ferrari-Maserati autószalont. A terem hétfőn nyit, így ezentúl aki tudja megveheti, aki akarja megnézheti az olasz csodaautókát már Budapesten is. Képek a megnyitóról.
Péntek délelőtt Piero Ferrari jelenlétében bemutatták az első magyarországi Ferrari-Maserati szalont. Hazánk az ötvenkettedik ország, ahol az olasz szupermárka hivatalos képviseletet állított föl.

Jövőre hat Ferrari eladását tervezik

#alt#
Tekintse meg képeinket!
Hétfőtől így hivatalosan is bárki megtekintheti az autócsodákat, és ha tudja, meg is vásárolhatja őket, a két márka bármelyik modelljét. Amint az a nyitó sajtótájékoztatón elhangzott, Maseratit már nettó hetvennégyezer euróért lehet kapni, míg a Ferrari utcai csúcsmodellje, a 612 Scaglietti a különböző adók nélkül százhetvenezer euróba kerül. Ugyanannyiba mint a világon bárhol máshol.

Biztosan lesz is rájuk kereslet, hiszen - amint Alessandro Lippi igazgatótól megtudtuk - "magyar tulajdonban már eddig is tizenhét Ferrari és húsz Maserati volt, míg jövőre az új márkaképviselet legalább hat Ferrarit szeretne értékesíteni, és a Maseratik számát akár meg is duplázhatják".

A Ferrari-fiú mindig a legújabb modellre a legbüszkébb

A cégalapító Enzo Ferrari házasságon kívül született fia, Piero, aki a Ferrari részvények tíz százalékának tulajdonosa és az utcai autók fejlesztéséért felel, külön a szalon megnyitójára érkezett Magyarországra.

Beszámolt a gyár legutóbbi sikereiről - az utóbbi kilenc hónapban nyolc százalékkal növelték az eladásaikat a tavalyihoz képest -, és az Indexnek azt is elárulta, melyik modell a kedvence: "Ahogy apám mondta, mindig a legutóbbi fejlesztésünkre kell a legbüszkébbnek lennünk, így mostanában az F430-ast kedvelem a legjobban. Az igazi favoritom viszont a Ferrari Enzo, mert technikailag ez a gép a csúcsmodellünk".

Nem kell reklámozni

#alt#
Klikk a képre!
Az 1998 óta Ferrari tulajdonban lévő Maserati szintén remek eredményeket produkál az utóbbi időben, szeptemberig már harmincöt százalékkal több kocsit adtak el, mint 2003-ban.

Különösen kedvelt a budapesti teremben is kiállított Quattroporte nevű luxuslimuzin. Az autó valószínűleg már egy világrekordot is felállított: az egyik exkluzív katalógus képei alapján harminckét perc alatt az összesnek akadt gazdája.

Nem véletlen tehát, hogy Ferrari- vagy Maserati-reklámot sem az utcán, sem a televízióban nem lehet látni, és a márkakereskedés megnyitásával sem fog ez változni. Amint azt Somfai Nikolett értékesítési igazgató megjegyezte: "Szerencsére nincs szükségünk nagy médiakampányra".