Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA hétfői Jacksonville Jaguars-Tenesse Titans mérkőzésen a Tennesse az utolsó két perc előtt már 23-3-ra, szinte behozhatatlanul vezetett. A Jaguars edzője, Jack Del Rio mégis időt kért csapatának, mindjárt kettőt. Állítólag azért, hogy a holtidőben reklámokat adhassanak, a meccset az ESPN közvetítette a kiemelkedő nézettségű Monday Night Football című műsorában.
Egy amerikai futball-közvetítés alatt húsz reklámszünettel számolnak. Ha az ESPN olyan reklámokra is szerződik, amelyek aztán nem kerülnek adásba, vissza kell fizetniük a hirdető pénzét. A negyedek közötti és a félidei szünetekben biztos, hogy reklámokkal töltik ki a holtidőt. Az edzők is megszakíthatják időkéréseikkel a játékot, egy csapat félidőnként háromszor, a reklámidők értékesítésénél ezekkel is számolnak.
A meccs után Jeff Fisher azt mondta, az ESPN volt az oka Del Rio időkéréseinek. A Titans-edző azt is állította, őt is megkeresték az ESPN-től, hogy időkérésével állítsa meg a játékot, megtagadta. “Szükségük volt, hogy zsinórban több időkérés legyen, ezért kellett Jacknek élnie az időkérésekkel”.
Fisher a sajtótájékozatón azt is elmondta, most először hallott arról, hogy az edzőknek időkéréseiknél tekintetbe kéne venniük a tévétársaságok igényeit. Del Rio nem adott magyarázatot arra, hogy miért kért a már elveszített meccs késői szakaszában időt.
Az tv-társaság tagadja, hogy bármi köze lett volna a pályán történtekhez: "Az ESPN sem direkt, sem indirekt módon nem kéri az edzőket, hogy időt kérjenek a meccs alatt” - közölte a Disney-érdekeltségű sportcsatorna.
Fisher később annyiban módosította nyilatkozatát, hogy nem az ESPN-től keresték meg a meccs közben, az NFL tisztségviselői kérték, hogy a játék véghajrájában éljen időkéréssel.
Az NFL szóvivője, Brian McCarthy állítja, hogy sem az NFL, sem médiapartnerei nem befolyásolják az edzőket, hogy mikor kérjenek időt. Az NFL vizsgálatot indított, hogy kiderítse, van-e valós alapja a vádnak.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM