
Az angol istálló uralma a kilencvenes években teljesedett ki igazán. 1992-ben ugyanis Frank új főtervezőt szerződtetett, a fiatal Adrian Neweyt, aki hibátlan autóival Mansellt, Prostot, Hillt és Villeneuve-öt is bajnoki címhez segítette. Mikor azonban 1997 végén Newey a Mclarenhez szerződött, a sikerszériának is vége szakadt: a Williams team az utóbbi két évben képtelen volt futamot nyerni. (Ilyen egyébként 88-ban történt utoljára.)
Valószínűleg ez az oka, hogy 2000-re Williams és Head amit csak lehetett megváltoztatott az istállónál. Új a motorszállító (BMW), a színösszeállítás (tradicionális BMW kék-fehér), s természetesen a legfontosabb láncszem, a főszponzor is. A Rothmans millióit idén a világ egyik legnagyobb és legsikeresebb számítástechnikai vállalata, a Compaq fogja pótolni. A folytonosságot csak Ralf Schumacher képviseli, aki mellett azonban szintén egy friss szerzemény, a fiatal Jenson Button tekeri majd a kormányt. A cél egyértelmű: vissza a csúcsra, persze nem azonnal, de legkésőbb 2002-ben.
A siker, bár valószínűleg késik majd egy kicsit, elmaradni biztosan nem fog.