További Forma-1 cikkek
- Negyvenéves lett Sir Lewis Hamilton, aki a legnagyobb kapuzárási klisét mutatta be
- Már külföldön is híre ment a különleges magyar kollekciónak
- Örömhírt jelentett be Michael Schumacher lánya
- Nincs több kérdés, az utolsó szabad ülés is elkelt az F1 következő idényére
- Fél lábbal az F1-ben marad a korábbi csapatához visszatérő Valtteri Bottas
A menedzser hallgat
A finn pilóta McLaren-Mercedesszel kötött szerződése a szezon végén lejár, s Hakkinen eddig még egyetlen lépést sem tett annak meghosszabbítása érdekében.
Mika Hakkinen |
Norbert Haug, a Mercedes sportigazgatója ezzel szemben határozottan cáfolja a visszavonulással kapcsolatos pletykákat.
"Hülyeség az egész. Mindenkit megnyugtathatok, hogy ezek a feltevések százszázalékig hamisak - szólt Haug.
Valószínűleg nem véletlen, hogy Hakkinennel kapcsolatban épp most merült föl a visszavonulás lehetősége, hiszen Barcelonában drámai körülmények között veszítte el a futamgyőzelmet, s így az összetettbeli hátránya már 32 pont a vezető Schumacherrel szemben.
Coulthard, Barrichello és Panis az élen
A Forma-1 világbajnokság következő futamára a jövő hétvégén, Ausztriában kerül sor, s a csapatok három helyszínen készülnek az újabb megmérettetésre.
A Ferrari természetesen otthon, Fioranóban gyakorol Barrichellóval és Badoerrel, akik közül kedden az előbbi volt a gyorsabb. A brazil remek időt futott, hét tizedmásodperccel maradt csak el Michael Schumacher - 58.890-es - pályacsúcsától.
A McLaren a Jaguarral, a Williamsszel, a Prosttal és a Benettonnal együtt Valenciában rója a köröket. Szerdán David Coulthard végzett a lista élén, Irvine és Ralf Schumacher előtt.
Silverstone-ban - itt a BAR, a Sauber, a Jordan és az Arrows köröznek - kedden, esőben, Olivier Panis volt a legfürgébb. A nap azonban inkább a sauberes Kimi Raikkönen számára marad emlékezetes, az újonc finn ugyanis az egyik kanyarban kicsúszott, s nagy sebességgel a gumifalba vágódott. Szerencsére azonban csak a kocsi tört össze, Raikkönen a saját lábán hagyta el a roncsot.
A Toyota kirúgta Cortanze-t
A tesztelésekkel kapcsolatos hír még, hogy a Forma-1-be 2002-ben bekapcsolódó Toyota mindössze egy hónappal felkészülési programjának kezdete után elbocsátotta Andre De Cortanze-t, az istálló technikai igazgatóját. A váltás okát nem hozták nyilvánosságra, a pletykák szerint azonban a kocsi nem épp meggyőző teljesítményének köszönheti Cortanze a felmondólevelet.
A Toyota fejlesztését a továbbiakban egy tervezőcsoport irányítja, hosszú távon pedig minden bizonnyal a Prost és a Stewart egykori mérnökére, Alan Jenkinsre számít majd a japán gyár.