További Forma-1 cikkek
- A Red Bull Racing kulcsfigurája mégis távozhat a csapatfőnök szexuális zaklatási ügye miatt
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
- Max Verstappené a Red Bull 100. pole-pozíciója
Forrás: hungaroring.hu |
Több élversenyző is üdvözítette az újításokat, hiszen véleményük szerint a célegyenes meghosszabbításával megnő az előzési lehetőségek száma, így élvezetesebb lesz a verseny.
Jánosi György sportminiszter szerint a módosításoknak hála minden esély megvan arra, hogy a Magyar Nagydíj, a 2006-ban lejáró szerződése után még kedvezőbb megállapodást köthessen. A miniszter külön kiemelte, hogy az átalakításokhoz nem kell külön állami támogatást igénybe venni, hanem a több, mint egymilliárd forintra tervezett költségeket saját forrásaiból (természetesen a banki hitelek) kívánja előteremteni a Hungaroring Sport Rt.
Forrás: hungaroring.hu |
A tájékoztatón kiderült, hogya döntéshozók majdnem 38 terv 70-féle változatát látták. "A Hungaroring már nagypapa korba lépett így komolyabb kezelésre szorul" - mondta a Hungaroring Rt. egyik vezetője. Az átépítést végző Strabag cég pedig megnyugtatta a teljes vezérkart és a sportminisztert: Ez az építkezés nem Budapest Aréna "színtű" lesz.
Forrás: hungaroring.hu |
A legjelentősebb változások a célegyenes elején és végén történnek. A célegyenes ugyanis nem elég hosszú ahhoz, hogy az előzéshez szükséges sebességkülönbségek érvényre jussanak, ugyanakkor a kijárati kanyar túlságosan nagy ívű, ezért a versenyzők nincsenek igazán rákényszerítve az erőteljes fékezésre.
|