![]() |
Forrás: hungaroring.hu |
Több élversenyző is üdvözítette az újításokat, hiszen véleményük szerint a célegyenes meghosszabbításával megnő az előzési lehetőségek száma, így élvezetesebb lesz a verseny.
Jánosi György sportminiszter szerint a módosításoknak hála minden esély megvan arra, hogy a Magyar Nagydíj, a 2006-ban lejáró szerződése után még kedvezőbb megállapodást köthessen. A miniszter külön kiemelte, hogy az átalakításokhoz nem kell külön állami támogatást igénybe venni, hanem a több, mint egymilliárd forintra tervezett költségeket saját forrásaiból (természetesen a banki hitelek) kívánja előteremteni a Hungaroring Sport Rt.
![]() |
Forrás: hungaroring.hu |
A tájékoztatón kiderült, hogya döntéshozók majdnem 38 terv 70-féle változatát látták. "A Hungaroring már nagypapa korba lépett így komolyabb kezelésre szorul" - mondta a Hungaroring Rt. egyik vezetője. Az átépítést végző Strabag cég pedig megnyugtatta a teljes vezérkart és a sportminisztert: Ez az építkezés nem Budapest Aréna "színtű" lesz.
![]() |
Forrás: hungaroring.hu |
A legjelentősebb változások a célegyenes elején és végén történnek. A célegyenes ugyanis nem elég hosszú ahhoz, hogy az előzéshez szükséges sebességkülönbségek érvényre jussanak, ugyanakkor a kijárati kanyar túlságosan nagy ívű, ezért a versenyzők nincsenek igazán rákényszerítve az erőteljes fékezésre.
|
- Budapest, XI. kerület Felső határút 4.
- Alapterület m2 Szobák db Vételár
- Budapest, XIV. kerület Bosnyák utca 14.
- Alapterület 44 m2 Szobák 2 db Vételár 45,39 M Ft
Rovataink a Facebookon