További Forma-1 cikkek
- Csapatot vált a Formula–1 népszerű pilótája, később a gyári Audi versenyzője lesz
- A Red Bull Racing kulcsfigurája mégis távozhat a csapatfőnök szexuális zaklatási ügye miatt
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
Tekintse meg felvételeinket |
Sajtótájékoztatónak ugyanis biztosan nem lehet nevezni azt az eseményt, melyen mindkettőjüket egy bűvész varázsolja egy óriási dobozból a színpadra, majd Alonso folytatja a trükköket egy pakili kártya segítségével.
Miután pedig a mindössze 21 éves srác befejezi a varázslást, Trulli a dobok mögé pattan, és rock-ritmusban kezdi püfölni a hangszert, úgy, hogy a vendégek mindegyikének szinte táncra kel a lába.
A közönség elkápráztatása után persze azért a komolyabb oldalukat is megmutatják a pilóták, négyszemközti interjúkat adnak a szerencsés újságíróknak. Az Index újságírója meghívó és előzetes interjú-kérelem nélkül is a Renault igen kedves sajtóreferens hölgyeinek köszönhetően a nap sztárját, Fernando Alonsót faggathatja.
Reménykedett abban pénteken, hogy másnap megszerzi majd pályafutása második F-1-es pole pozícióját?
"Nem, egyáltalán nem számítottam rá, nem is reméltem, hogy ilyen előkelő helyet sikerült elérnem a rajtrácson. Pénteken ugyan éreztem, hogy az autó erős és jól vezethető, de az akkori hatodik helyem után álmodni sem mertem az első rajtkockáról."
Idén Ön már többször is dobogóra állhatott, a legutóbbi Német Nagydíjon pedig Trullinak sikerült harmadikként befutnia. Ennyire meggyőző teljesítmény viszont talán még egyszer sem nyújtott a Renault az F-1-be való visszatérése óta. Mi a remek forma oka?
"Fogalmam sincs, hogy mitől ilyen gyors a kocsi. Tényleg nem tudom, csak azt mondhatom, hogy valószínűleg a pálya vonalvezetése fekszik a gépnek. Az új Hungaroringet szereti az autó, csak erre tudok gondolni"
"Nekem is tetszenek, de abban, amit sokan mondanak, vagyis hogy könnyedén lehet előzni bennük, már nem vagyok teljesen biztos. Azt mondanám, hogy valószínűleg lehet előzni az új pontokon, de az igazság csak a versenyen fog kiderülni"
Nicolas Chiesa, a Minardi versenyzője elismerte, hogy az első kanyar utáni rövid bukótérben kialakulhatnak "húzós" szituációk. Ön mit gondol arról a pontról?
"Fogalmam sincs, hogy tényleg veszélyes-e az a kanyar. Őszintén szólva nem foglalkozom ilyen kérdésekkel. Lehet, hogy tényleg kicsi a bukótér, de ez van és kész."
A Hungaroringen mindig is rettentően fontos volt a taktika. A Renault milyen stratégiát választ vasárnap?
"Hogy milyen lesz a taktika, még nem döntöttük el, ez majd csak a vasárnap délelőtti csapatértekezleten derül ki. Az biztos, hogy nem próbálkozunk egy tankolással végigmenni, csak a kettő, vagy a három boxkiállás jöhet szóba"
Pénteken Juan Pablo Montoya kijelentette, hogy neki a legjobb felkészülés egy versenyre az, ha nem kell semmit csinálnia. Mit gondol erről?
Klikk a képre! |
Korábban már járt Budapesten. Volt már városnézésen?
"Nem ismerem a várost, még nem volt lehetőségem megtekinteni a nevezetességeit. Első látásra viszont teszik, hangulata van. Egyszer majd, remélem, el tudok jönni ide vakációra, és akkor mindent megnézek majd."