"Mások is próbálkozni fognak"
"Érdekes és logikus az új megoldás. Hamarosan szélcsatornában próbáljuk ki a lehetőséget, és szerintem más csapatok érdeklődését is felkeltette a módszer. Az viszont egyértelmű, hogy teljes egészében kell vizsgálnunk a konstrukciót, csak így érthetjük meg pontosan. Elemekre lebontva nem érdemes tesztelnünk" - nyilatkozott Symonds.
Kérdés, hogy a Renault milyen gyorsan tudja megvalósítani elképzelését, mert a tervek szerint január 29-én, Palermóban már bemutatja az idei autóját.
Ráadásul azért is igyekezniük kell a franciáknak, mert a német sajtó által cápaorrúnak nevezett Williams-BMW rettentő gyorsan fejlődik. Juan Pablo Montoya csütörtökön Jerezben fél másodperccel megjavította a szerdai legjobb idejét, és így természetesen ismét ő volt a leggyorsabb.
Az új McLaren is a Williams mögött
Az FW26-ost csak a tavalyi modell, az FW25-ös tudta valamelyest megközelíteni, de a tesztpilóta Marc Genének is fél másodperc volt a hátránya. A kopírozni készülő Renault-k valamivel több mint egy, a Bridgestone gumikat tesztelő Ferrarik pedig majdnem két másodperccel voltak lassabbak, mint a kolumbiai.
Utóbbi két istálló még a 2003-as modelljét próbálgatta, de a csütörtökön a 2004-es, MP4/19 nevű gépével Andalúziába érkezett McLaren is jelentősen lemaradt a kék-fehér autóktól.