Lerobbant, majd kicsúszott Schumacher

2004.02.05. 20:21
A szerdai műszaki problémák után csütörtökön már az új Ferrari motorja is tönkre ment az imolai gyakorláson. Megjavították, ám ekkor Schumacher hibázott, és a kavicságyban fejezte be az igen rövidre sikerült tesztnapot.
A Ferrari múlt hétfőn mutatta be a 2004-es autóját, majd pénteken kezdte tesztelni Fioranóban. A gyakorlás álomszerűen indult, Michael Schumacher szombaton és vasárnap is megjavította a fioranói pálya körrekordját az F2004-es volánjánál.

A motor alig néhány kört bírt ki

Szerdán a próba Imolában folytatódott, ám ekkor már kisebb problémák jelentkeztek, a kocsi műszaki hiba miatt leállt az aszfalton, de az erőmű megbízhatóságával - ami nagyon fontos idén, hiszen egy motorral kétszer annyit kell menniük a kocsiknak, mint tavaly - ekkor sem volt gond.

Csütörtökön viszont már az erőmű sem működött rendesen, kora délután, egy óra körül tönkre ment, így Schumacher kocsiját ismét az autómentő platóján kellett vissza szállítani a boxba.

Néhány órás javítási szünet után a hatszoros világbajnok újra kigurult a garázsából, de ezúttal sem jutott messzire: az Acque Minerali kanyarkombinációnál kicsúszott, a gép a kavicságyba süllyedt.

A köridején legalább javított

Ekkor már öt óra felé járt az idő, így az újabb autómentő-fuvar után a német nem kezdhette újra a gyakorlást.

Összesen mindössze 25 kört tudott megtenni, a legjobb ideje 1:21,231 lett, amely viszont négy tizeddel jobb, mint az egy nappal korábban elért eredménye, de még mindig jócskán elmarad a pályacsúcstól.

Schumacher péntektől néhány napra pihenni megy, szombattól csapattársa, Barrichello ül a kormány mögé, és futtatja az F2004-est az imolához közeli Mugellóban.