További Forma-1 cikkek
- A következő hat F1-idényből kétszer is kiesik a Belga Nagydíj
- Negyvenéves lett Sir Lewis Hamilton, aki a legnagyobb kapuzárási klisét mutatta be
- Már külföldön is híre ment a különleges magyar kollekciónak
- Örömhírt jelentett be Michael Schumacher lánya
- Nincs több kérdés, az utolsó szabad ülés is elkelt az F1 következő idényére
"Felkeltené az emberek érdeklődését"
A Schumacher-rajongóknak természetesen tetszik a világbajnok egyeduralma, ám a nézők másik fele, a semleges oldal szívesebben nézne inkább autóversenyt. Amint a Mirrornak adott interjújából kiderül, Ecclestone az előbbi táborhoz tartozik.
"Kíváncsi vagyok, hogy meg tudja-e nyerni mind a tizennyolc versenyt. Ötöt-hatot nyerni nem rossz, de valójában az keltené fel az emberek érdeklődését, ha közelebb kerülne a tizennyolchoz. Nagyon érdekes lenne, ha összejönne neki, és idén csak ő győzne" - nyilatkozta a hetvenhárom éves menedzser az angol lapnak.
"Villeneuve-öt visszavárom"
Ecclestone a Williams-BMW-vel hírbe hozott Jacques Villeneuve helyzetét is kommentálta, sőt, azt sem tagadta, ösztönözte a kanadait a visszatérésre.
"Nagyszerű, hogy Villeneuve tárgyal a Williams-szel, már hónapok óta próbálom rábeszélni erre a lépésre. El sem lett volna szabad hagynia a Forma-1-et, és fantasztikus lenne őt újra köztünk látni. Ha versenyképes kocsit kapna, biztosan megmutatná, hogy még mindig kivételes pilóta" - árulta el egy másik londoni bulvárlapnak, a The Sunnak a Forma-1 vezetője.
A szavaiból F-1-et megújító szabálymódosítások valószínűleg csak két, esetleg négy év múlva lépnek életbe, ám a sokat kritizált, idén bevezetett kétrészes időmérő rendszer talán még ebben a szezonban változni fog.
A főnök új időmérő-rendszert akar
"Újra egyórás kvalifikációt akarok, amely szombat délután kettő és három óra között zajlana. A tréninget tulajdonképpen két félórás részre bontanánk, de valójában szünet nélkül folyna a körözés. Minden pilótának minimum hat-hat gyors kört kellene teljesítenie mindkét félidőben és a két legjobb időt átlagolnánk, amely a versenyző kvalifikációs idejét adná ki. Remélem, még ebben a szezonban be tudjuk vezetni ezt az új formulát" - mondta már az Autosport.com-nak.
"Nem tudom, mikor hagyom abba a munkát"
Az internetes oldal újságírói azt is firtatták, ki lehet az utódja a Forma-1 élén, miután a múlt héten fölmerült, hogy Jean Todt, a Ferrari csapatfőnöke veheti át a helyét az F-1-et irányító szervezet, a Formula One Management (FOM) élén: "Senki sem pótolhatatlan, ha elköszönnék, másnap jönne valaki és azonnal betöltené a helyemet. Nem lenne probléma a helyettesítésemből, legfeljebb az új ember néhány dolgot kicsit másképp csinálna. De hogy mikor vonulok vissza, arról fogalmam sincs".