Nem mutattak be új kocsit
Az ünnepségen megjelent a cég és az istálló teljes stábja. A kocsit a két hivatalos pilóta, Michael Schumacher és Rubens Barrichello, illetve a két tesztpilóta, Luca Badoer és Marc Gené leplezték le.
Az istálló közleményei alapján egy teljesen új autó prezentációjára lehetett számítani, Schumacherék viszont az F2004 M nevű gépről, de legalábbis egy ahhoz megszólalásig hasonlító négykerekűről rántották le a vörös selyemlepedőt: a legvalószínűbb, hogy a Ferrari megtréfálta a közvéleményt, és már jóideje gyakorol az új kocsijával.
Egy FIAT a legnagyobb újdonság
Külsőre a legnagyobb különbség az F2004 M és az F2005 között, hogy utóbbin az egyes rajtszám fehér körben kapott helyet a kocsi orrán, amelyen már egy nagy FIAT felirat is szerepel, a Ferrari anycégét reklámozva.
Hivatalosan a negyedik, San Marinó-i versenyig a tavalyi gép jócskán átalakított változatával, az F2004 M-mel mennek Schumacherék, és csak utána jön az F2005, valójában viszont már a 2005-ös kasztnival kezdik a szezont, és fokozatosan alakítgatják a követelményeknek megfelelően.
Az M teszteredményeit látva lesz is min változtatni, hiszen a világbajnok istálló autói sokkal lassabbak voltak a gyakorlásokon, mint legnagyobb ellenfeleik, a Renault és a McLaren-Mercedes.