További Forma-1 cikkek
- A következő hat F1-idényből kétszer is kiesik a Belga Nagydíj
- Negyvenéves lett Sir Lewis Hamilton, aki a legnagyobb kapuzárási klisét mutatta be
- Már külföldön is híre ment a különleges magyar kollekciónak
- Örömhírt jelentett be Michael Schumacher lánya
- Nincs több kérdés, az utolsó szabad ülés is elkelt az F1 következő idényére
"Gumik nélkül nincs értelme a munkának"
A brazil pilóta ezt el is mondta az újságíróknak a futam után, ám nem vádolta a gumiszállítót. Az f1racing.net internetes oldal információi szerint viszont a Ferrari-boxban kifakadt a dél-amerikai: "Nincs értelme fejleszteni az új kocsit, ha a gumik nem fejlődnek. Nem tudtam fékezni, nem tudtam gyorsítani. Úgy éreztem, mitha valaki direkt le akart volna lökni a pályáról".
Beszámolóját alátámasztja a sauberes Felipe Massa véleménye is, aki könnyedén ment el a futamon honfitársa mellett: "Annyira egyszerű volt lehagyni, hogy nem is tartom igazi előzésnek. Inkább lekörözésre hasonlított".
A Toyota mérnöke szerint vége a Ferrari-uralomnak
Rubens Barrichello
Az idén végre befektetéseihez méltóan szereplő - a BBC szerint eddig három év alatt hárommilliárd dollárt költő - Toyota technikai igazgatója, Mike Gascoyne is biztos benne, hogy a Ferrari feltámad, de kétli, hogy visszaszerzi eddigi fölényét.
"A Ferrarinak rengeteget kell dolgoznia. Újra erősek lesznek és versenyeket fognak nyerni, ez biztos, de már nem lesznek dominánsak" - mondta a BBC-nek.
Briatore újra beszólt
A Renault csapatfőnöke, Flavio Briatore, aki a malajziai futam után is beszólt a Ferrarinak, ezúttal sem hagyta ki a lehetőséget, az olaszok új autójának korai bevetését kritizálta.
"Negyven nappal a tervezett előtt már elindították az F2005-öst. Mégis, mire számítottak? A Renault-nál ez nem történhetett volna meg" - ostorozta riválisait Briatore, ám ő is biztos benne, hogy újra versenyképesek lesznek."Tudjuk, hogy a Ferrari vissza fog vágni a következő futamon, de fel vagyunk készülve erre is. Bahreinben könnyen nyertünk, a továbbiakban azon dolgozunk, hogy az élen is maradjunk".
A Renault-ban még van tartalék
A Briatorénál mindig jóval visszafogottabb Pat Symonds, a Renault technikai igazgatója sem látja veszélyben csapata vezető helyét: "A győztes kocsijainknak eddig sosem kellett százszázalékot teljesíteniük, vannak még tartalékaink".
A következő, San Marinó-i Nagydíj három hét múlva lesz, addig az istállók, különösen a Ferrari, akár két hetet is tesztelhetnek. A gyakorlást már kedden meg is kezdik Barcelonában.