Tetszett az ötlet
Felül: a régi szárny leszórító ereje,
alul az új szárny hatása
Kattintson a nagyobb képért!
Forrás: FIA
Érdekes lesz az időmérő
Többségben egyetértettek továbbá a kerékcserék újbóli engedélyezésével és a kiütéses kvalifikációs rendszer bevezetésével, már 2006-tól kezdve. Ennek megfelelően az időmérőt három részben bonyolítják le: az első negyedórában az összes kocsi a pályán lesz, az öt leglassabb kiesik, és a következő tizenöt percben a maradék tizenöt folytathatja. Az újabb öt leggyengébbnek a végén be kell fejeznie a körözést, és további húsz percben a legjobb tíz folyamatosan mehet. Aki a legjobb időt futja, azé lesz az első kocka. A hivatalos edzés után már nem lehet tankolni, sem kereket cserélni, a versenyt pontosan azzal a géppel kell kezdeni, mint amilyennel befejezték a kvalifikációt.
Kevesen tiltakoztak
Mind a kerékcsere, mind az új időmérő ellen tiltakozott néhány istálló, de azoknak keresztülvitelét nem sikerült megakadályozniuk.
Az ülésen napirendre került a gumikérdés is, a tagok megállapodtak, 2007-ben - a kettős szárny bevezetésekor - visszatérnek a teljesen sima, slick abroncsokhoz.