További Forma-1 cikkek
- Csapatot vált a Formula–1 népszerű pilótája, később a gyári Audi versenyzője lesz
- A Red Bull Racing kulcsfigurája mégis távozhat a csapatfőnök szexuális zaklatási ügye miatt
- Thaiföld is Formula–1-es futamot akar a jövőben
- Unalmas vagy lenyűgöző? Verstappen már-már sértő fölényben van a riválisokkal szemben
- Norris javította szombati hibáját, Verstappen pedig megkoronázta a hétvégéjét
Schumacher tíz éve az élen
Alonso: nincs túlfizetve
(fotó: epa)
A Hondánál Jenson Button 15 millió eurót kapott volna évente a következő öt esztendőben, de 17,5 elment arra, hogy kivásárolja magát a Williamstől, ezért 2006-tól 11,5-et keres. Így is veri Juan Pablo Montoyát, aki a McLarennél fele annyit tesz zsebre, mint Raikkönen.
Alonso a középmezőny végén
A BMW-nek eddig csak egy pilótája van, Nick Heidfeld 7,5-et kap, ötszázezerrel többet, mint a Hondánál Rubens Barrichello. A Toyota második pilótájának, Jarno Trullinak meg kell elégednie hattal.
A legnagyobb meglepetés a világbajnok Fernando Alonso bére, ami 5,5 millió euró a Renault-nál. A listán ő csak a kilencedik.
Öten keresnek nála kevesebbet: a Red Bull Racingnél David Coulthard 4,5, a Williamsnél Mark Webber 4, a Renault-nál Giancarlo Fisichella 3,5, míg a Ferrarinál Felipe Massa 3 millió eurót kap jövőre. A sorban egyelőre utolsó, Red Bull-os Christian Klien egymilliót visz haza.
Még hatan hiányoznak
További hat pilóta még kérdéses, nem tudni biztosan, ki lesz a BMW, illetve a Williams második versenyzője. Az előbbi gárda elődje, a Sauber Jacques Villeneuve-vel szerződésben áll ugyan, de nem biztos, hogy megtartják, Sir Frank Williams pedig minden bizonnyal Nico Rosberget igazolja le, de egyelőre ez sem biztos.
Nincs még egyetlen versenyzője sem a Jordan-utód Midlandnek, míg a Minardiból alakult Toro Rosso a Vitantonio Liuzzi, Scott Speed, Neel Jani hármasból választ kettőt, de az is lehet, hogy mindhármukat felváltva futtatja.