Megdöntötte a kínai futamon a leggyorsabb verseny közbeni kerékcsere csúcsát a Ferrari, amikor Fernando Alonso harmadik kiállásánál 2,4 másodperc alatt cserélték le a spanyol gumijait.
Hivatalos rekord nincs, de az eddigi leggyorsabb a madridi Marca szerint Sebastian Vettel 2010-es szingapúri kiállása volt 2,9 másodperccel.
A riválisok azóta folyamatosan 3 másodperc körül végeztek - Kínában is -, a Ferrari viszont, azok után, hogy a kilencvenes-kétezres években legendásan a legjobb volt, az utóbbi években lemaradt.
Télen emiatt különösen megnyomták a fejlesztéseket ezen a területen, és új csavarkulcsot fejlesztettek ki a kerékcserékhez, ami gyorsabb az eddiginél. Idénre pedig a héliumos kompresszorokat betiltották, már csak sűrített levegőt lehet használni, ami elméletileg úgy 2 tizedmásodperc veszteséget jelent, ám az olaszok így is gyorsultak.
A Ferrari másik trükkje a Marca szerint, hogy a box előtti területet csúszásmentesre polírozzák, így az autók pontosan az ideális helyen tudnak megállni, és a szerelők hamarabb tudják a csavarkulcsot az anyára nyomni.
Alonso három kiállása Sanghajban nagyon rövid volt, 20,2; 20,1; 20,0 másodpercet töltött összesen a boxutcában a spanyol.