"Van pár nagy bukkanó rajta, ami nem ideális, de az építés körülményeit figyelembe véve még így is jobb lehet, mint az előző" - jellemezte nagyvonalúan az új koreai boxkihajtót Kimi Raikkönen.
A változtatásra azért volt szükség, mert az eddigi kijárat az első kanyarhoz vezetett, az érkezők nem látták, ki jön balról a pályán, ráadásul az utuk épp az ideális ívet keresztezte. A távol-keleti mérnökök megoldották, átvágták az első kanyar bukóterét, leaszfaltozták, és a 2-es kanyarhoz vitték ki az autókat. Csakhogy így át kell hajtani a pálya csatornarendszerén, amit nem aszfaltoztak le, vagyis egy ráccsal fedett vízes árok van a depóból érkező pilóta útjában. Az új aszfalt meg olyan hepehupás, mint egy földút.
Jenson Button már nem is olyan elnéző, mint Raikkönen. "Új boxkijáratot akartunk, mert az előzőnél teljesen vakon érünk vissza a pályára, szóval a változtatás ötletét mi vetettük fel. De ekkora bukkanóra az esőcsatornánál nem számítottunk. Ráadásul masszív buckákkal van teli az egész út. Nem túl jó, csak nem tudom, mit lehetne most már tenni. Túl késő, azt hiszem, el kell viselnünk a buckákat. Reméljük, jövőre, ha jövünk, elegyengetik, mert ez nem versenypálya, utcai bemutatókon találkozunk ilyesmikkel" - nyilatkozta az Autosportnak.
Mark Webber, aki utoljára indul Jeongamban, igazából csak legyintett: "Színvonal alatti megoldás, de most már sokat nem lehet tenni. Mit mondjak, elég különleges! Biztos vagyok benne, mikor legközelebb jövünk, már jobb lesz". Ő persze nem jön, mert a szezon végén kiszáll az F1-ből.
A csatornaugratás főleg akkor lesz érdekes, ha szombaton, majd vasárnap elered az eső, ahogy azt várják. A fémrács és az azt szegélyező betonsáv iszonyatosan fog csúszni, ezért nagyon óvatosnak kell lenniük a pilótáknak, meg ne pördüljenek rajta.