Kimi Raikkönen csütörtökön már csak a partvonalról nézheti a teszteket, ő két nap után, szerdán befejezte a munkát, és átadta a Ferrarit Fernando Alonsónak. Remekül teljesített a finn, az első napot megnyerte a jerezi teszten, a másodikon második lett, de ennél sokkal fontosabb, hogy sok, 78 kört tudott megtenni a még nagyon bejáratós F14 T-vel.
Szinte tökéletes munkát végzett, két kis hibája volt csak: egyszer lefutott a fűre, egyszer pedig megpördült. Ez volt közel négy és fél év után az első kicsúszása a Ferrarival. A sikánt nem tudta bevenni, az autó hátulja elment, és a finn a menetiránnyal szemben állt meg.
Ilyenkor általában egy nagy gázfröccsös, gumiégetős, farolós újraindulás következik, ám Raikkönen ezúttal a konzervatív utat választotta, visszakanyarodott a menekülőútra - a Moto GP-seknek az a pálya -, majd visszatért az eredeti nyomvonalra. Talán kímélni akarta a motort, a kuplungot és a gumikat, vagy talán csak még nem ismeri eléggé az új turbót, ami állítólag egyelőre a mclarenes Jenson Buttonnak is gondot okoz elindulásnál.