Bár csak február 24-én mutatják be a 668-es kódnevű projekt végeredményét, azaz a 2017-es Forma-1-es Ferrarit, a Gazzetta dello Sport grafikusa már megpróbálta kitalálni, milyen lesz.
Az új szabályok szerint biztosan növekszik 20 centivel a szélessége, két méteresre, és jóval alacsonyabbra kerül a hátsó szárnya. E két változtatás ígérkezik a legfeltűnőbbnek az autón, na és persze a mindig kritikus orrmegoldás.
Ha minden igaz, eltűnik az idei, lógós orra, és sokkal szebb, elegánsabb kialakítást kap a kasztni eleje: az orrkúp enyhén elvékonyodik.
E három módosításon kívül olyan rendkívüli nem látszik az elképzeléseken a tavalyi Ferrarihoz képest, bár akad olyan F1-es mérnök, aki szerint az idei a legnagyobb szabálymódosítás az utóbbi 25 évben a Forma-1-ben.
A Gazzetta rajzait persze fenntartásokkal kell kezelni, abban a szakaszban vagyunk, amikor mindenki rajzolgatni fog, aztán a végén az igazi autó nem is olyan lesz, mint amiket jósoltak.