A Ferrari újra ott van, ahová tartoznia kell

Kiváló versennyel indult a 2022-es Formula–1-es idény, amelyen a 2019-es szingapúri futam után bő két évvel újra a dobogó tetején ünnepelhetett egy Ferrari-versenyző, nevezetesen Charles Leclerc. A Red Bull kettős kiesésével senki sem számolt, komoly problémákra kell megoldást találnia az osztrákoknak, ahogyan a több sebből vérző, harmadik erőnek számító Mercedesnek is.

Bahreinben végre elrajtolt a 2022-es F1-es évad, ahol a tesztek alatt realizált sorrend már a pénteki napon visszaköszönt. Valóban a Red Bull és a Ferrari oldotta meg a legjobban a téli házi feladatot, egészen a vasárnapi futam 54. köréig, ugyanis ekkor a két Red Bullnál minimális eltéréssel meghibásodott a benzinpumpa, és így nullázott az osztrák csapat az idény első versenyén, míg a teszteken és a szahíri sivatagban is csak harmadik erőnek számító Mercedes összeszedte a lepattanót, és Lewis Hamilton dobogóra állhatott a két Ferrari mögött.

A középmezőny is alaposan átalakult, az Alfa Romeo és a HAAS bejelentkezett negyedik erőnek, miközben a Mercedes partnercsapatai egyöntetűen szenvedtek.

A Bukótér-podcast aktuális adásában többek között az alábbi témákat is érintjük:

  • A tesztek előrevetítették azt, amit Bahreinben láttunk. Nem kamuzott a Mercedes!
  • Jó újra látni, hogy a Ferrari ütőképes az élmezőnyben.
  • A HAAS és az Alfa Romeo remeklése üdvözítő, de a McLaren, a Williams és az Aston Martin szenvedése elkeserítő.
  • Már az első versenyen megkaptuk az első nagy csatát Leclerc és Verstappen ütközetével. Könnyebb a másikat követni idén?
  • A Red Bull gondjai a teszten nem jelentkeztek. Mekkora a probléma az osztrákoknál?
  • Mikorra kelhet életre a Mercedes? Számolhatunk velük a vb-harcban?
  • Kevin Magnussen zseniális volt, Csou Kuan-jü ponttal debütált.
  • Dzsiddában is a Ferrari lesz a fő esélyes? Miben bízhatnak a többiek?

Ezt a cikket az Index szakmai együttműködő partnere, az egyForma készítette.