További Cikkek cikkek
Bármilyen zseniálisra sikerült a Nike világbajnokságra készült reklámja, a negyeddöntők előtt már vicces, ha végignézzük, kikről gondolták a sportszergyártónál a torna előtt, hogy meghatározóak lesznek.
Az olasz védelmen átszlalomozó Drogba ugyan csinált egy hasonló cselt, mint amit a videó elején bemutat, de csapata a csoportkörben kiesett, Drogba egy fejesgóllal búcsúzott.
A reklámban Drogba emelését a gólvonalról kiollózó Fabio Cannavaro negatív főszereplő lett, főleg az ő hibái miatt égett porrá a címvédő olasz válogatott.
A videón látottakból annyi megvalósult, hogy egy olasz kapust valóban átemeltek az ötösről, de Cannavaro nemhogy kivágni nem tudta az emelést, de az ő rossz helyezkedése miatt kerülhetett ziccerbe a szlovák csatár.
A két sztárhoz hasonlóan a klip következő szereplői sincsenek már ott a világbajnokságon: Franck Ribéry az olaszokhoz hasonlóan, megszégyenülten, csoportutolsóként távozott Dél-Afrikából, Wayne Rooney a csoportkört túlélte, de a nyolcaddöntőben Németország kiütötte Angliát (4-1). Gyenge formában játszottak mindketten: gólt nem lőttek, Ribérynek egy gólpasszra futotta, de akkorra már kiesett Franciaország.
A klipben főszereplő Ronaldinho csapata még áll, sőt, a torna egyik legnagyobb esélyese, de a Milan támadójának ehhez nincs sok köze, mert Dunga nem vitte ki a világbajnokságra. Az átlépős cselekkel ünneplő Kobe Bryant ellenben NBA-bajnok lett a Lakersszel, Roger Federer, akit Rooney oktat a pingpongasztal mellett, jelenleg negyeddöntős Wimbledonban, a reklámban szereplő futballisták helyett nekik van sikerélményük.
Cristiano Ronaldóról valószínűleg nem a Dél-Afrikában mutatott teljesítménye miatt neveznének el stadiont, és szobrot sem azért kapna, amit a világbajnokságon mutatott.
A sztár nem tudott vezére lenni Portugáliának, elmaradt egész évben mutatott teljesítményétől, ráadásul a spanyolok elleni kiesést sem a legsportszerűbb módon kezelte, jó nagyot köpött.
A világbajnokság nem a sztárokról szól, a reklámból csak a három spanyol, a brazil részben feltünő Nilmar és az alig észrevehető Kaká van versenyben.
A Nike így a továbbiakban rájuk épít: Robinho saját félperces szpotot kapott, míg a spanyol kulcsembereket közel egy percben mutogatja a cég.