![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=xbrthjqpwp/fastid=iqxkuwfcditpsobpxffawmnxommq/nc=0)
Újabb reklám a Barcelona mezén
Egy nonprofit katari alapítvány öt évre 150 millió eurót fizet azért, hogy logója a következő szezontól felkerüljön a Barcelona mezére az UNICEF emblémája mellé.
A katalán klub idényenként 30 milliót kap attól az alapítványtól, amelynek székhelye a 2022-es világbajnokságnak otthon adó ázsiai országban található. A 111 éves Barcelona történetében ez az első eset, hogy pénzt kap mezreklámért, ugyanis az ENSZ Gyermekalapja - amelynek logója 2006 óta van a mezen -, nem fizet ezért.
A Barcelona keresi annak a lehetőségét, hogy a két reklámot összekombinálja, de ha ez nem sikerül, akkor az UNICEF felirata lesz az uralkodó.
Az eddigi rekordszerződés a Manchester United és a Liverpool nevéhez fűződik, amely évi 23,6 millió eurót kap az AON-tól, illetve a Standard Charteredtől. A Real Madrid számlájára idényenként 23 millió érkezik a bwin internetes fogadóirodától.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=xbrthjqpwp/fastid=iqxkuwfcditpsobpxffawmnxommq/nc=0)