Legalábbis a WTCR-ben a két szombati szabadedzés alapján. Mindkétszer a Münnich Motorsport két Hondája, Yann Ehrlacher és Esteban Guerrieri voltak a leggyorsabbak, csak épp helyet cseréltek a két edzésen, mögöttük az első edzésen a top 7-be, a másodikon már a top 6-ba fért be még három Audi.
A nap meglepetése egyébként Aurélien Comte volt a Peugeot 308-cal, egy negyedik és egy harmadik idővel zárta a szombatot a francia.
A hétvége előtt módosítottak az úgynevezett Balance of Performance teljesítménykiegyenlítő rendszeren, látva a Hyundaiok iszonyatos fölényét. A világ minden TCR-alapú sorozatát érintő BoP-hez másodszor nyúltak a szezonban, de ez elég drasztikusra sikerült, csökkentették a Hyundaiok motorerejét, 10 centire emelték a kocsi hasmagasságát, miközben szinte minden más modellnek könnyítést adtak.
Ez hátra is vágta a Hyundaijal induló pilóták esélyeit, a WTCR-ben az első szabadedzésen a 11., a másodikon a 16. legjobb idő volt a leggyorsabb Hyundaié azok után, hogy eddig minden pályán a dél-koreai kocsik domináltak.
A TCR Európa-kupában is nehezebb helyzetbe kerültek a hyundaiosok, így Michelisz Norbert csapata, a M1RA is, de ott egy fordított rajtrácsos harmadik hely azért sikerült a csapatnak.