Gyöngyi
5 °C
14 °C

Néha úgy érzed, mintha két valóság létezne?

Több infó

Támogasd a független újságírást, támogasd az Indexet!

Nincs másik olyan, nagy elérésű online közéleti médiatermék, mint az Index, amely független, kiegyensúlyozott hírszolgáltatásra és a valóság minél sokoldalúbb bemutatására törekszik. Ha azt szeretnéd, hogy még sokáig veled legyünk, akkor támogass minket!

Milyen rendszerességgel szeretnél támogatni minket?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Mekkora összeget tudsz erre szánni?

Kínai verzióban tér vissza a 2017-es túraautó-világbajnok

2018.09.17. 17:27

Kihagyta a 2018-as évet a nemzetközi túraautó-bajnokságokban a 2017-es világbajnok Cyan Racing, a Volvo ugyanis nem készített TCR-szabályok szerinti versenygépet. A Cyan viszont nem vonult ki teljesen a piacról, sőt, hétfőn bejelentették, hogy 2019-ben az egyik társmárkával, a kínai-svéd Lynk & Co kocsijával térnek vissza a túraautózásba.

A Volvo és a Lynk & Co is a kínai Geely tulajdona, valószínűleg a globális stratégia része, hogy nem a svéd márka, hanem az új cég modelljét alakítják át versenyautóvá, ami a friss márka fejlődését is segíti a versenyzésen keresztül.

A Lynk & Co előre csak annyit közölt, hogy túraautót gyártanak, további részleteket pedig október 19-én árulnak majd el, az viszont már biztos, hogy a Cyan Racing viszi a versenycsapatot.

A kocsi alapja a Lynk & Co 03-as éesz, a modellről a TotalCaron olvashat részletesebben.

A Cyan csak papíron nincs jelen a túraautózásban, a WTCR-ben szereplő Yvan Muller Racing szinte minden szerelője tavalyi Cyan-alkalmazott, sőt, a kocsin látható lényegében egyetlen szponzor is a Cyanre utal vissza trükkös módon – a nyomdai alapszínek keverési arányát határozzák meg, ez alapján a kocsi számkódja 100 cián - 0 magenta - 0 sárga - 0 fekete.