Michelisz bizakodhat egyik kedvenc pályája előtt
További Autó-motor cikkek
- Ha így folytatja a kilencéves zsenipalánta, visszatérhet a legendás név a Formula–1-be
- Dobogó minden fordulóban: Számadó Máté remek debütálószezont futott
- Hamarosan eldől a jövője Molnár Martinnak, akire a topcsatok is felfigyeltek a brit F4-ben
- Az utcán is egyre többen ismerik fel az ország új tehetségét
- Történelmet írt a Ferrari magyar tehetsége
Zandvoort után Vuhanra is lehetetlen helyzetbe kerültek a Hyundaiok a WTCR-ben alkalmazott büntetősúlyok miatt, ám a második kínai hétvége gyenge eredményei után sokat javult a dél-koreai márka, ezzel pedig Michelisz Norbert esélye is: azok után, hogy Vuhanban a második legnehezebb kocsinál is 50 kilóval nehezebbek voltak, Szuzukában, Michelisz egyik kedvenc pályáján 10 kilóra lesz csak tőlük az Audi, és 20 kilóra lesz a Honda.
A Volkswagen viszont gondot okozhat a japán fordulóban, ők 60 kilóval lesznek Micheliszék alatt.
Nehezedett a Zengő Motosport helyzete, ők 30 kilót kaptak a legutóbbi hétvége után , ami azt jelenti, hogy 1275 kilós alapsúlyon lesznek a Cuprák, amik Ningpóban voltak ilyen nehezek utoljára.
Ami az erőviszonyokat illeti, nagyjából a ningpói hétvégéhez lehet hasonlítani, akkor is 10 kilóra voltak a második márkától, igaz, a topesélyes csapatok közül egy se volt olyan messze, mint a VW lesz most. Ningpóban mindhárom futamot Hyundai nyerte, igaz, ott az Yvan Muller Racing, nem pedig Michelisz csapata, a BRC Racing tarolt.
Autó | Hasmagasság | WTCR-súly | BoP-súly | Turbóerő | Összsúly |
Hyundai i30 N TC | 90 mm | 60 | 0 kg | 97,5 % | 1 325 kg |
Audi RS3 LMS | 70 mm | 60 | -10 kg | 100 % | 1 315 kg |
Honda Civic Type R FK8 TCR | 80 mm | 40 | 0 kg | 97,5 % | 1 305 kg |
Cupra León TCR | 70 mm | 30 | -20 kg | 100 % | 1 275 kg |
Volkswagen Golf GTI TCR | 70 mm | 10 | -10 kg | 100 % | 1 265 kg |
Peugeot 308 TCR | 70 mm | 0 | -20 kg | 102,5 % | 1 245 kg |
Alfa Romeo Giulietta TCR | 70 mm | 0 | -40 kg | 102,5 % | 1 225 kg |
Szuzukában elég rendhagyó menetrend vár a mezőnyre, pénteken a két szabadedzés mellett a két időmérőt is letudják, szombaton egyetlen verseny jelenti majd a programot, majd vasárnap a szokott rendben folytatják a két futammal.
A pilóták között viszont már nem lesz ott az eddig Alfa Romeóval induló Fabrizio Giovanardi, aki az Alfa gyenge teljesítménye miatt távozik elég váratlanul, hiszen a hivatalos nevezési listán még szerepelt a neve. Giovanardit, illetve a vele együtt a Team Mulsanne-hoz szerződő Gianni Morbidellit a kocsi fejlesztése reményében igazolták le, de Morbidelli már korábban otthagyta a csapatot, és most Giovanardi is így tett, miután a csapat nem tudott érdemi előrelépést produkálni a versenygéppel.
A Mulsanne röviddel Giovanardi kiszállása után bejelentette, hogy a TCR Italy 2018-as ezüstérmese, Luigi Ferrara lesz Kevin Ceccon csapattársa a szezon utolsó két hétvégéjére.
A WTCR szuzukai hétvégéjének menetrendje
(magyar idő szerint, az óraátállítást figyelembe véve)
október 26., péntek
- 02.10-02.40 Első szabadedzés
- 04.25-04.55 Második szabadedzés
- 06.00-06.30 Első időmérő
- 08.30-09.30 Második időmérő
október 27., szombat
- 07.05-07.30 Első futam (9 kör)
október 28., vasárnap
- 03.05-03.30 Második futam (9 kör)
- 04.30-05.00 Harmadik futam (11 kör)