Összecsap Michelisz és Baumgartner autója az Ausztrál GP-n
Ausztráliában szokás, hogy az F1-szezonnyitó előtt különleges versennyel is készülnek a felvezetés során, és egy hendikepes futamban engednek össze egy utcai autót, egy versenyautót és egy valamilyen korábbi F1-es kocsit. Az idei versenynek dupla magyar vonatkozása lesz, a három induló kocsi ugyanis
- egy olyan Hyundai i30 N TCR, mint amit Michelisz Norbert, illetve csapata, a M1RA is használ a túraautó-világkupán, illetve a túraautó Európa-kupában,
- Baumgartner Zsolték kétüléses Minardi F1-kocsija,
- illetve egy utcai Hyundai i30 N lesz.
A miniversennyel egyébként a TCR Australia legelső szezonját is népszerűsítik majd, ezért cserélték le az eddig többnyire utcai Mercedes, V8 Supercar és korábbi Red Bull F1-kocsi felhozatalt.
Az utcai Hyundait a raliversenyző Brendan Reeves vezeti majd, a TCR-autóba Nathan Morcom ül be, míg a Minardit vagy Will Davison, vagy maga Baumgartner Zsolt vezetheti a Motorsport cikke szerint.
Ezek a versenyek leginkább a sebességkülönbség érzékeltetésére jók, így a rajtnál nem direktben egymás ellen indulnak az autók, hanem elég nagy különbséggel követik egymást: elsőként az utcai kocsi, majd a Supercar (időnként GT3-as kocsi), végül az F1-autó startol, így a végére jön össze a verseny. 2014-ben például az F1-kocsi jó 40 másodperc hátránnyal kezdett az utcai Mercedeshez képest az 5 303 méteres melbourne-i pályán, és csak a célegyenesben tudta megelőzni azt, pont amikor a Supercar is elment mellette.