Steve Ballmer Microsoft-vezér, és Tony Bates, a Skype egykori, és a Microsoft Skype Division leendő vezetője közös sajtótájékoztatón adtak egy kis előzetest arról, mi várható a jövőben az online telefon háza táján.
A legfontosabb, a felhasználókat is érintő változás az lesz, hogy a mostaninál sokkal erősebben akarják kihasználni a Skype-ot hirdetési felületként. A microsoftos marketingesek szerint elsősorban a videohívások nyújtanak remek lehetőséget a reklámozásra (itt egyébként jelenleg is vannak hirdetések).
Hogy pontosan hogyan fogják megnövelni a hirdetések mennyiségét, egyelőre nem árulták el, a sajtótájékoztatón annyi hangzott el, hogy valami nagyon okos megoldásra van szükség, hogy a felhasználók ne érezzék tolakodónak és zavarónak a reklámokat.
Bates cáfolta azokat a pletykákat, hogy a Google és a Facebook is megpróbálta volna megvenni a céget, azt mondta, éppen a tőzsdei bevezetés előkészítésén dolgoztak, amikor a Microsoft megkereste őket egy roppant nagylelkű vételi ajánlattal. Egyben bejelentette azt is, hogy a szolgáltatás elérte a 700 millió letöltést, és a 10 millió fizető felhasználót.