Eddig augusztusról szóltak a hírek, most októberre csúszott az Amazon tabletjének a megjelenése. A Wall Street Journal informátorai szerint ekkor dobják piacra az iPad riválisát, merthogy a világ legnagyobb online kereskedelmi cége annak szánja a saját márkás tabletet.
Az Amazon még mindig nem kommentálja az értesüléseket a tabletjéről, amit tudunk, az Jeff Bezos vezérigazgatótól ered, néhány hónappal ezelőtt említette, hogy készül a tablet és még az idén piacra dobják. Amit még sejteni vélnek a bennfentesek, hogy kilenc inches lesz a gép, Android fut rajta, nem lesz rajta kamera. Állítólag a most bemutatott tablet nem saját dizájn lesz, egy ázsiai beszállító alakítja ki a külsejét. Azonban az Amazon dolgozik saját dizájnú tableten is, melyet jövőre dobnak piacra.
A hónap elején még olyan pletykákat lehetett hallani, hogy már augusztusban bemutatják, ez nem is mond ellen a mostani hírnek, hogy októbertől lesz kapható. A cég számára ugyanis valószínűleg az a legfontosabb, hogy még a karácsonyi szezon előtt megvásárolható legyen az Egyesült Államokban.
A cég tabletjével kapcsolatban magasak az elvárások, sokan a Kindle-hez hasonló sikereket várnak az Amazontól. Az Amazonnak már most nagyon sok olyan szolgáltatása van, melyek kitűnően illeszkednek majd a tablethez, ilyen a Cloud Drive, Cloud Player, Amazon mp3, Kindle – ezek többsége azonban egyelőre csak az Egyesült Államokban elérhető.
Az árazásról még semmit nem tudni, sem arról, hogy hova pozicionálja a cég a tabletet. Elemzők szerint megvan a piaci ereje ahhoz, hogy olcsóbban adja, mint az iPad. Ráadásul a vásárlók várják is az olcsóbb alternatívákat.