![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
Új dizájnt kapott a Microsoft keresője, a Bing. Elhagyták a kék színt, helyette a sárga dominál ezentúl. Az új dizájnnal folytatják a már megkezdett átalakulási folyamatot, az elmúlt hónapokban több terméküket alakították át.
Lawrence Ripsher, a Bing átalakulásáért felelős csapat vezetője azt mondta, hogy tucatnyi színt próbáltak ki, míg végül a sárga mellett maradtak. Elmondása szerint ennek oka, hogy ez a szín közel van az aranyhoz. A szín ugyanaz, amit a cég a vállalati logóban is használ.
![bing 1](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/479/4795/47953/4795348_557a3b49a44603362292c557d0bb3968_wm.jpg)
A Microsoft nem sokkal a Yahoo átalakulása után váltott dizájnt keresőjénél. A tervezők a betűtípussal és a vonalvezetéssel a modernitás felé próbálták vinni a dizájnt. Eddig ugye a finomabb és kerekebb formák voltak jellemzőek.
A Bingnek nem csupán a külalakja változott, több részét átírták, hogy megfeleljen a kor kihívásainak és jobban alkalmazkodjon a pc-k utáni korszakhoz, a tabletekhez és mobilokhoz. Az egyik legnagyobb változás az úgynevezett Page Zero, vagyis Zero oldal, ezzel még a találati oldal letöltése előtt is választ kaphatnak a felhasználók bizonyos kérdésekre. Ha például ugyanolyan nevű emberekre keresünk, akkor még begépelésnél felajánlja, hogy pontosítsuk, kire vagyunk kíváncsiak.
![bing 2](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/479/4795/47953/4795350_f267c8a349455f61ac7b14abef87b793_wm.jpg)
A másik változás a Pole Position, ez az oldal tetején lévő találat, akkor használja a Bing, ha biztos abban, hogy ez a válasz a keresőkifejezésre. Ha például egy város időjárására vagyunk kíváncsiak, akkor az itt jelenik meg.
![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)