![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
![Muhari Eszter egyetlen mondata új megvilágításba helyezi Szilágyi Áron vereségét](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/5749/57492/574921/57492159_4252503_8ccf2af87b3ef3bb7c2b48045ef7ea6c_wm.jpg)
Meglehetős sikerrel, igen színvonalasan zárult a sorozattörténelmet író Breaking Bad. A záró epizódot csak az amerikai tévében több mint tízmillióan látták, és valószínűleg több százezren töltötték le a fájlcserélő oldalakról is.
Hogy a Breaking Bad mennyire beépült a populáris kultúrába, azt a konkrét nézettségi adatokon túl más eredmények is igazolják. Az online zeneszolgáltató, a Spotify a Business Insidernek elmondta, hogy az utolsó részben elhangzó dal, a Badfinger Baby Blue-ja hirtelen igen népszerűvé vált, több mint 9000 százalékkal többen hallgatták meg a számot, mint korábban.
Hasonló jelenségről számolt be a Billboard is: mint elmondták, a finálé után ötezer példányban adták el a dalt, ami 3000 százalékos keresletnövekedést jelent.