![](https://indexadhu.hit.gemius.pl/redot.gif?id=nSCbubuYpDWJZLZs0TssLrbt33Lk5kbipuiZrkg89G3.g7/stparam=skrjjshgja/fastid=eeorncrnbsilkneetelidigetojp/nc=0)
![Párizs minket is várt: az Index helyszíni stábja is rácsatlakozott az olimpiára](https://kep.cdn.indexvas.hu/1/0/5747/57478/574785/57478563_4251271_8faf1cbc1b9d98fe8cf5c41d22bcb69e_wm.jpg)
A magyar népi kultúrában régóta él a halotti tor szokása, ilyenkor összegyűlnek a rég nem látott rokonok. Nincs ez másképp a 21. századi, digitális korban sem, márpedig az iWiW sokaknak ismerőse, fénykorában szinte a teljes internetező magyar társadalom fent volt.
Aztán a Facebook megérkezésével a népszerűség nem is annyira lassan elolvadt (az okokról részletesen írtunk itt), az egykori legnépszerűbb magyar oldal öt év alatt a lista ötödik helyére csúszott vissza, majd hátramenetben újra átlépte a milliós határt, és meg sem állt a pár tízezres nagyságrendig, amivel már kevés hirdető foglalkozik.
A halála viszont rövid időre újra népszerűséget hozott az oldalnak: csütörtökön rengetegen keresték fel, ennyien utoljára 2013 novemberében. A héten így alakultak a látogatottsági adatok a Gemius mérése alapján:
Nem kell statisztikusnak lenni ahhoz, hogy lássuk, csütörtök az a nap, amikor kiderült, hogy bezárják a magyar közösségi oldalt. Szerencsére hagynak elég időt az adatok, emlékek lementésére, a visszaszámláló szerint még 45 napunk maradt.
A magyar közösségi oldalak életciklusát szépen kirajzolják a Google-keresések is: a csúcs 2009-2010-ben volt, onnantól lejtmenet következett (tehát a T-csoport a csúcson vette meg az oldalt). A keresések alapján a két magyar oldal MyVIP és az iWiW jó nagy különbséggel, de a trendeket nézve együtt mozgott.