Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEMA nyári táborokról általában mindenkinek faházak, tábortüzek, közös gitározások és éjjeli fogkrémes támadások jutnak eszébe, pedig lehet ezt máshogy is csinálni. Digitálisan. Huszonegyedik századian. Modernül. Nyugatiasan. Közösségien. Egy Los Angeles-i tábor például arra készíti fel a jelentkező tinédzsereket, hogy hogyan érvényesüljenek a közösségi médiában.
A fiatalok a világ minden részéből érkeztek; egyesek Németországból vagy Dél-Afrikából utaztak Hollywoodig, hogy le ne maradjanak a Social Star Creator Campről. Ahogy a neve is mutatja, itt nevelik a közösségi média új hullócsillagait. Egyesek arra készülnek, hogy ők legyenek az új Justin Bieber vagy Shawn Mendes, akik szintén a közösségi médiában lettek híresek, de a többség csak azt akarja megtanulni, hogy hogyan vigyenek sikerre egy márkát az online közösségi térben.
A táborozás tíz napja alatt a jelentkezők megtudhatják, hogyan kereshetnek pénzt a YouTube-on és az Instagramon. Ebben marketingoktatók, cégvezetők és hírességek előadásai segítik őket. De oktatják a videók bevilágítását és szerkesztését, valamint azt, hogy hogyan egyensúlyozzanak az online személyiségük és a valódi énjük között.
A tíznapos táborozás 2690 dollárba, csaknem hétszázezer forintba kerül, és nincs rá garancia, hogy a jelentkezőkből világsztár lesz. A cél azonban nem is ez, hanem hogy használható tudást adjanak egy brand vagy egy vállalkozás kiépítéséhez; a résztvevőket erre szeretnék felkészíteni.
Elindult az Indamedia média és marketing-kommunikációs kiadványa.
További szakmai tartalmakért kattints és kövess bennünket!
MEGNÉZEM