Nagy dobásra készül a Telenor

2014.12.05. 11:07

Pénteken sajtótájékoztatót akart tartani az éppen most 20 éves Telenor, azzal a csábító sztorival, hogy belépnek egy új gazdasági területre, egy másik iparágba. 

Tudtad, hogy a Toyota első terméke 1926-ban egy automata szövőszék volt?

Hallottál már arról, hogy az 1923-ban alapított Hasbro kezdetben textilmaradványok értékesítésével foglalkozott?

Tudtad, hogy a Samsung saját márkás tésztával és élelmiszerboltokkal kezdte üzleti tevékenységét 1938-ban?

– írja a meghívójuk. A pénteki rendezvényt azonban reggel elhalasztották, alig néhány órával a kezdete előtt, ami még rejtélyesebbé teszi az ügyet. Nagyon ritkán fordul elő ilyesmi egy ilyen nagy cégnél. Az is szokatlan, hogy hiába próbáltuk faggatni őket, a titoktartási nyilatkozatra hivatkoztak, hogy arról aztán egy mukkot sem mondanak, hogy mi a bejelentés tárgya.

De ez nem is baj, mert majd mi kitaláljuk. A zeneiparba már beléptek, gyakorlatilag ők hozták be az országba a Deezert, amit később a Spotify is követett. A tévéiparban is jelen vannak a My TV szolgáltatással. Arról ismertek még, hogy jó kapcsolatot ápolnak a Vöröskereszttel és a UNICEF-fel, büszkék a gyors Hipernetre meg a Törökbálinton lévő, alacsony fogyasztású ökoirodájukra.

Szavazzon, hogy milyen területre lépjen be a norvég tulajdonú vállalat!

Mibe lépjen be a Telenor?