Pénzügyi szolgáltatást indít a Telenor
Mobiltelefonnal és bankkártyával igénybe vezető hitelkártya szolgáltatást indít a Telenor, amihez a Budapest Bank lesz a partnere. A december 16-tól elérhető pénzügyi szolgáltatás egyik fő eleme egy hagyományos műanyag hitelkártya lesz, amelyhez az ügyfél 100 ezer forinttól egymillió forintig igényelhet hitelkeretet.
A másik fontos összetevő egy mobilalkalmazás, amivel egyszerűen, egyetlen PIN-kód megadása után lehet kezelni a banki ügyeket. Ez most még nem működik virtuális pénztárcaként, tehát egyelőre nem tudunk a mobillal fizetni a kasszáknál. Takács Zoltán digitális szolgáltatásokért felelős vezérhelyettes elmondta, dolgoznak azon, hogy ezt minél hamarabb be tudják vezetni.
A Telenor MyCard névre keresztelt hitelkártya 1,5 százalékos visszatérítést kínál minden vásárlás után, 53 nap a kamatmentes időszak. A kártya kiváltását követő első három hónapban nulla százalékos kamatot számolnak fel a költésekre.
A Telenor különleges ajánlatokat is ígér a leendő banki ügyfeleknek. Meglévő ügyfeleik, akik kiváltanak egy MyCardot, két éves hűségszerződés esetén 30 százalékos kedvezményt kapnak a Hipernet Medium árából. A feltöltőkártyás ügyfelek pedig azzal járnak jól, hogy ők is tudnak majd 22 havi részletre készüléket vásárolni, ami eddig csak előfizetéses ügyfelek számára volt elérhető.
Takács Zoltán elmondta, a mobilon elérhető pénzügyi szolgáltatások mindig is sikeresek voltak hazánkban. Még 2005-ben, a mobilvásárlással indult a történet, és ebben Magyarország világszinten is élen jár azzal, hogy a parkolási tranzakciók fele mobilon történik. A következő lépés a Mastercard Mobile alkalmazás 2011-es bevezetése volt, és ezt követte a MobilTárca 2013-ban elindított tesztje, ami Európa legsikeresebb pilot projektje volt.
Rovataink a Facebookon