Egyelőre úgy tűnik, a Samsung új zászlóshajója, a Galaxy S9 telefon nem fogja beszakítani az eladási statisztikákat – írja a Fast Company Jeff Johnson iparági elemző információi nyomán.
Johnson a beszerzési láncra rálátó forrásai alapján azt írja, az egy hete bemutatott csúcsmobil iránti érdeklődés az előrendelések tanúsága szerint 50 százalékkal kevesebb, mint az előd S8 esetében volt. Johnson szerint ennek az az oka, hogy az embereket nem hozzák lázba az új modell funkciói. Ebben lehet valami, a tegnapi tesztünkben mi is azt írtuk, hogy az S9-nek jutott az a hálátlan feladat, hogy az S8 tavalyi nagy újdonságait csiszolgassa és finomhangolja.
Johnson szerint az okostelefon-piac összességében is egyre gyorsabb tempóban esik vissza, amit a Samsungé mellett a nagy rivális Apple csúcsmobilja, az iPhone X iránti lanyha érdeklődés is mutat. Az elemzés szerint ugyanakkor a felhasználóknak ez jó hír, mert ha szép szóra nem akarják venni az új készülékeket, a telekomcégek kénytelenek lesznek azokat az eddiginél nagyobb akciókkal rájuk sózni.
A Fast Companynek egy másik elemző arra hívta fel a figyelmet, hogy a Samsung elsősorban nem közvetlenül a felhasználóknak adja el a mobiljait, vagyis az elemzés meglátásai inkább arra utalhatnak, hogy a telekomcégek mernek kevésbé beraktárazni az új mobilból a gyengülő eladási kilátások miatt.
Rovataink a Facebookon