A nagy népi hurrát a Sony nyitotta meg azzal, hogy a karácsonyi szezonban (ez a hálaadás hétvégéje és karácsony közötti öt hét) 3,9 millió Playstation-családba tartozó gépet adott el Amerikában - igaz, ebből csak 1,2 millió volt a zászlóshajó PS3, a többit a Playstation első két generációja, és a PSP adta össze. Még ennél is érdekesebb Kaz Hirai, a Sony játékrészlegét vezető úriember nyilatkozata, miszerint az áprilisban kezdődő következő pénzügyi évben a PS3 már nyereséges lesz. Ez főleg annak tükrében nagy dolog, hogy tavaly volt olyan negyedév, amikor kétmilliárd dollár mínuszt hozott össze a videojátékos szekció, és ezzel csúnya veszteségbe fordította az egész Sony-birodalom egyenlegét.
Persze nem csak az egyre nagyobb konzol- és játákeladásokban bízik a Sony, hanem az alkatrészárak csökkenésében és az olcsóbb, 40 gigabájtos merevlemezzel szerelt modellben. Így lassan megszűnik az a kínos helyzet, hogy a cégnek jelentős vesztesége van minden egyes eladott konzolon (ami ezzel együtt is a legdrágább a piacon).
A Nintendo eközben a japán eladási adatokkal sokkol: karácsonykor 770 ezer Wii kelt el hazai pályán, ami mellett a 230 ezer PS3 halványnak tűnik, a 39 ezer Xbox360 pedig annyira kevés, hogy már kiröhögni se nagyon lehet. Az egész éves japán adatok is nagyjából ezeket az arányokat tartják: 3,6 millió Wii, 1,2 millió PS3 és 260 ezer Xbox360. A slágerjáték jelenleg a mozgásérzékelő tornapaddal érkező Wii Fit fitnessjáték, amiből három hét alatt 750 ezret adtak el Japánban, a nyugati piacokat pedig valamikor tavasszal hódítja meg.