A jövő az értéknövelt szolgáltatásoké
Az igazgató a magyar piacról elmondta, hogy már a telítődés szakaszába érkezett és ezért egyre nehezebb új mobilkészüléket új előfizetőknek eladni. Éppen ezért a Sony Ericsson célja az, hogy generálja a régi készülékek cseréjét. Wágner Tibor kifejtette: mivel a jövőben már nem az új előfizetők megszerzésén lesz a hangsúly, hanem a régiek megtartásán, a mobil cégeknek egyre több értéknövelt szolgáltatást kell majd nyújtaniuk hálózatukon.
Az igazgató aláhúzta: a Sony Ericssonnak az a célja, hogy piacvezetők legyenek a mobil képkezelésben. Wágner Tibor kifejtette: a Sony Ericsson már ma sem mobilkészülék-gyártóként határozza meg önmagát, hanem olyan cégként, amely mobil multimédiás eszközöket ad az emberek kezébe.
Új multimédiás telefonok
A sajtótájékoztatón a Sony Ericsson több olyan új készüléket is bemutatott, amelyek a következő hónapokban lesznek kaphatók Magyarországon. A P800-as multimédiás készülék például MP3 zenei anyagok lejátszására is alkalmassá válik, míg a T600-as az egyik legkisebb méretű és súlyú készülék lesz a piacon.