További Mobil cikkek
Ez egységesen a 1748-as rövid hívószámmal érhető el, amely díjmentesen hívható a mobiltelefon-hálózatokból. Az éjjel-nappal üzemelő 1748 információs vonal tárcsázása után az ügyfelek megtudhatják, hogy az általuk hívott telefonszám melyik hálózatba tartozik. A telefonszám megadása után egy automata bemondja a kívánt információt.
Sms-ben is
|
"A Vodafone a hívás közbeni besípolás vagy bemondás technikáját nem tartja ügyfélbarátnak. A módszer ugyanis azzal jár, hogy a hordozott számokra irányuló minden hívásnál a beszélgetés előtt meg kellene hallgatni egy tájékoztatást az adott hívás tarifával kapcsolatban, valamint arról, hogy a hívás melyik szolgáltató hálózatában végződik majd. Ez hosszabbá tenné a hívás felépülését, akkor is, ha a tájékoztatás megszakítható, és nagyon zavaró lehet az ügyfelek számára is. Hiszen a legtöbb előfizető leggyakrabban néhány jól ismert számot hív" - mondta az Indexnek a Vodafone képviselője, azzal kapcsolatban, hogy az információszolgáltatásnak miért ezt a módját választották. A Vodafone Magyarország ügyfelei is tájékozódhatnak sms formájában.
Nem lesz számottevő ügyfél-áramlás
Ahogy arról már korábban beszámoltunk, a TNS Hungary piackutató felmérése szerint a Pannontól és a Westeltől a Vodafone-hoz vándorolnak majd az előfizetők, de a várható váltások száma annyira elenyésző lesz, hogy azt még a jelenleg legkisebb előfizetői számmal rendelkező, legfiatalabb szolgáltató sem fogja rövidtávon érzékelni.
Ezzel párhuzamban az Index kérdésére a Westel képviselője a nyugati tapasztalatokra hivatkozva azt mondta, a számhordozhatóság itthon csak néhány százalékos mozgást fog kiváltani és "rövid "zsongás" után beáll a piac". A Pannon GSM ügyfélszám-gyarapodást vár és a Vodafone is üdvözli a kezdeményezést. "Az előfizetők nagyobbik részének a számhordozás hiánya eddig sem jelentett akadályt a szolgáltató váltásban" - fogalmaztak a Vodafone-nál.