Jóváírják
Szűcs László, a Chellót üzemeltető UPC média- és sajtókapcsolati igazgatója lapunknak elmondta: a kimaradásokat egyes előfizetőknél az okozta, hogy a közelmúltban cserélték újabbra az IP-címkiosztásért és modemregisztrációért is felelős ügyfélkiszolgáló rendszert, és bizonyos esetekben "előre nem várt problémák" adódtak az IP-címkiosztásoknál. Szűcs hozzátette: az esetnek nincs köze az elmúlt héten sokakat megfertőző Blaster vírushoz.
Szűcs László szerint előreláthatólag még kedden kiküszöbölik a problémát, de az előfizetők időközben akár maguk is elvégezhetik a szükséges beállításokat. A teendőkről az ügyfélszolgálat telefonszámán előre felvett üzenetben tájékoztatják az előfizetőket, és az UPC honlapján is elérhetők a beállításokra vonatkozó információk.
Azoknak az előfizetőknek, akik az ügyfélszolgálaton jelzik a hibát, az igény jogosságának ellenőrzése után természetesen jóváírják a kimaradt időszakot, közölte Szűcs.