Sajtóértesülések szerint a Time Warner tárgyalásokat folytat a Microsoft, a Yahoo és a Google vezetőivel a hozzá tartozó AOL egy részének az eladásáról, illetve a partneri kapcsolataik elmélyítéséről. Emellett az is felmerült, hogy a Google és a Comcast kábelcég 5 milliárd dollár értékben részesedést vásárolna az AOL-ban. A három cég a pletykák szerint új vállalatot hozna létre, amely az interneten továbbítaná a Time Warner programjait, filmeket, koncerteket és más videoprogramokat, amelyeket az AOL oldalainak látogatói tölthetnének le maguknak, de a Google oldalain is megjelennének.
A Comcast a maga nagy sebességű internetes portáljával és a tartalomszolgáltatás terén meglévő tapasztalataival segítené elő a sikert. A Google és a Comcast azt követően vette fel a kapcsolatot a Time Warnerrel, hogy szeptemberben kiderült: az AOL tárgyalásokat folytat a Microsofttal részvényei egy részének eladásáról. A létrejövő új cég komoly kihívást jelentene a Yahoo számára, amely a maga 123 millió látogatójával piacvezető az internetes üzletben. A hír nyomán a Time Warner részvényei tegnap délelőtt 1,8 százalékot erősödtek Németországban, bár egyelőre korántsem biztos a megegyezés, sőt Richard Parsons, a Time Warner vezérigazgatója már cáfolta is ezeket az értesüléseket.
Az utóbbi időben nagy nyomás nehezedik Richard Parsonsra, hogy adja el az AOL egészét vagy egy részét, miután az egyik befektető, Carl Ichan bírálta a céget a részvényárfolyam esése miatt. Az internetes együttműködési törekvések felerősödését jelzi az a hír is, hogy a Microsoft és a Yahoo közölte: összekapcsolják azonnali üzenetküldő szolgáltatásaikat, ezzel összesen 275 millió felhasználót érnek el. Az együttműködés lehetővé teszi a Microsoft MSN Messenger és a Yahoo Messenger felhasználói számára, hogy szöveges üzeneteket küldjenek egymásnak.