Eljött a fizetős tartalmak ideje, jelentette ki Thorsten Schmidtke elnök a mobile.de tájékoztatóján. Meglátása szerint biztató esélyekkel veszik fel a versenyt az újságok apróhirdetéseivel. Az ingyenes hirdetési lehetőség megszűnéséről azonban a weboldalon jelenleg semmilyen információ nem található.
Árverés lesz az új featúra
A szeptemberben megrendezett frankfurti nemzetközi autószalonra (IAA) a mobile.de elkészíti új szolgáltatását, a használt autók árverését lehetővé tevő megoldást. Az árverések beindításával a mobile.de a legnagyobb internetes aukciósház, az EBay konkurenciájává kíván válni.
A legnagyobb német használtautó oldal közel száz alkalmazottat foglalkoztat. Saját adataik szerint több mint 840 ezer autó szerepel a kínálatban, és ezzel évente 2,4 millió eladót és vevőt kötnek össze. A hirdetésekben szereplő autók összértéke megközelíti a 18 milliárd eurót.
Ötből egy autó a weben
A mobile.de szerepére jellemző, hogy Németországban immár minden ötödik használtautó a segítségével cserél gazdát, idézte a Die Welt Rüdiger Bartholatus igazgatósági elnök szavait.
A weboldal a legkedveltebb német internetes oldalak közé tartozik, évente 595 millió oldalletöltést teljesít. A vállalat 2003 első félévében 10,59 millió eurós (2,7 milliárd forintos) forgalmat könyvelhetett el. A fél évre eső nyereség 1,8 millió euró (461 millió forint).