Nagyon sok előnye van annak, hogy pornósok helyett számítógéppel generált avatarok szerepelnek a Slustler magazinban, állítja Thomas Struszka főszerkesztő, a Second Life online szerepjáték ugyanis nagy alkotói szabadságot ad a felhasználóinak. Néhány kattintással kijavíthatók a testi hibák, és olyan extrém jelenetek is könnyen színre vihetők, amelyek a valódi életben nehezen, vagy egyáltalán nem megvalósíthatók.
Szex a szomszéd lánnyal
Struszka májusban indította el a projektet, és a több mint száz oldalas Slustler magazint a játékosok 150 virtuális valutáért kaphatják meg, amely valódi pénzben körülbelül 125 forintot ér. Bár két szám már megjelent, eddig csupán kétszáz olvasója van. A szerkesztő ugyanakkor azt nyilatkozta a Wired magazin riporterének, hogy igen sok az érdeklődő, és olyan sokan jelentkeznek modellnek, hogy a róluk készített képekkel még három számot meg lehetne tölteni.
A magazin bizonyos szempontból közelebb áll a való élethez, mint a hagyományos pornó: benne van a "szomszédlány-hatás", azaz a felhasználók a játék virtuális környezetében bármikor szembetalálkozhatnak a magazinban látott nőkkel. Struszka szerint elég jó a Second Life grafikus motorja ahhoz, hogy az erotikus képek felkeltsék az olvasók nemi vágyait.
Virtuális és valódi társak
Persze hátránya is van az ilyesfajta szabadságnak. A túl sok szex miatt a Second Life játékért felelős Linden Lab kiadócégnek augusztusban kellett készítenie egy fiataloknak szóló változatot, amelyben nem jelenhet meg felnőtteknek szóló tartalom.
A következő számokban egyébként a Slustler a hagyományos pornóbiznisz útjaira téved: igény esetén a modellek képe mellett az avatar tulajdonosának a fotója is megjelenhet, valamint néhány szó az érdeklődési köreiről. Mint valami furcsa partnerkereső hirdetésben.