Nyereséges évet zárt a T-Online Magyarország: adózás előtti eredménye elérte az 1,982 milliárd forintot, árbevétele meg 37 százalékkal 27,3 forintra nőtt az előző évi 19,9 milliárd forintról. A vállalat forgalmának már több mint 66 százaléka a szélessávú elérésekből származott. A Magyar Telekom százszázalékos tulajdonában lévő T-Online vezérigazgatója, Simó György elmondta, hogy a társaság készpénztermelő képességét kifejező üzemi eredménye egy év alatt 1,81 milliárd forintról 2,9 milliárd forintra nőtt.
Manapság az internetezők négyszer több időt töltenek el a világhálón, mint négy évvel ezelőtt, havonta átlagosan 192 órát. A cég adatai szerint a 2005-ben már a lakosság harminc százaléka fért hozzá az internethez, és huszonkét százaléka otthon is rendelkezik eléréssel. A T-Online távlati célja, hogy a háztartásokban a szélessávú kapcsolat, illetve az interneten keresztül elért tévé és telefon is közmű legyen, a kérdés csupán az, hogy ezt miként lehet elérni, mondta Simó György. A vezérigazgató szerint nagyon fontos lenne megszólítani az idősebbeket, Magyarországon ugyanis a háztartások egyharmadában kizárólag hatvan év fölöttiek élnek. Ez körülbelül egymillió háztartást jelent, amelyet Simó szerint egyszerűen nem lehet figyelmen kívül hagyni.
Tavaly a szélessávú internetelérések száma összességében megközelítette a 600 ezret, amelyből 200 ezer a T-Online előfizetője, és egyre több felhasználó érdeklődik a multimédiás tartalmak iránt, ezért idén a T-Online továbbfejleszti meglévő multimédiás szolgáltatásait, és az év második felében megjelenik egy szűkebb kör számára elérhetővé válik az internetes tévézés. Simó abban bízik, hogy idén áttörés lesz a legális zeneletöltésben, és megújul a mozifilmek letöltését lehetővé tevő Téka is.