Kína nyitott a külföldi autógyártók előtt, a Passat szedán pedig búcsúzik – de kinek jó ez?
További Tech-Tudomány cikkek
- Rongyként nyújtható és csavarható az LG új kijelzője
- Az élet keresése közben végezhetett a marslakókkal az amerikai szonda
- Itt a nagy dobás a 4iG-től: műholdakat állítanak Föld körüli pályára
- Minden eddiginél furább hibrid szörnyeteggel rukkolhat elő az Apple
- Hamarosan képtelenek leszünk kiszolgálni az adatközpontok energiaigényét
Évtizedes hagyománnyal szakít Kína, január elsejétől ugyanis nem kell már helyi partnerrel vegyesvállalatot létrehozniuk az országba vágyó autógyártóknak. Ebben a cikkben arra keressük a választ, miért dönthettek így, és kinek lesz ez jó.
A magyar utcaképnek is nagyon régóta része már a Volkswagen egyik meghatározó modellje, a Passat. Bár pályafutását a hetvenes évek elején ferde hátúként kezdte, sok-sok éve elképzelhetetlen volt a németek kínálata a szedán nélkül is. Ennek most vége szakadt, legalábbis Európában. A modell sorsáról ebben a hírben írtunk.
Soha nem fogyott még annyira kevés Ford Mustang, mint idén. A világ egyik legismertebb autója ugyan mélyponton, de a névrokon Mustang Mach-E-t viszik, mint a cukrot. A részleteket itt találják.
Nem kell már kétségbeesetten izzadni azon, melyik extrát ikszeljük be újautó-vásárlásnál, és melyik fölösleges. A Toyota új programja ugyanis lehetővé teszi, hogy bizonyos szolgáltatások utólag kerülhessenek be. Hogy mely modellekről van szó, hírünkből kiderül.
Mi történik, ha valaki olyan autót épít, amelyet a kelleténél többen szeretnének magukénak tudni? Az élet kegyetlen, a gyilkos király Cadillacjének történetét itt olvashatják.
Ha az autózás önnek nem magáról a járműről szól, hanem az úti célról és a társaságról, akikkel eljut odáig, akkor ez a videó önnek való:
(Borítókép: Egy Volkswagen Passat szedán autó 2011. január 10-én. Fotó: Jeff Kowalsky / Bloomberg / Getty Images)