Összeomolhat a villanyautó-piac?
Egyelőre egy vázlatot mutattak a frissítésen átesett Xceedről, amely a Ceed tavaly bevezetett átalakításait kapja meg.
A bukósisak-ablaktörlőre közösségi finanszírozással sikerült összekalapozni valamennyi pénzt, de a projekt elsüllyedt. Lett helyette tízféle kínai megoldás, az egyiket volt alkalmunk tesztelni.
Tesla Model 3-asok ezreiről készült egy drónvideó, az autók épp egy sanghaji kikötőben várnak exportra, a cél valószínűleg Európa.
A Gumidokihoz érkezett kérdés: „Ha jól nézem, a Continental gumik esetében az FR jelölés peremvédőt jelent, de mi is ez pontosan? Ez erősített oldalfal?”
A Geely az új, Radar nevű márkájával állítólag a fiatal városi vásárlókat célozza meg, akik a hét végén kiszabadulnának a természetbe, most az első modelljüket, egy elektromos pickupot is bemutatták.
A Stellantis gyártásért felelős igazgatója szerint 2030-ra összeomolhat a villanyautó-piac, ha nem csökkennek a gyártási költségek. Megnéztük, túlzott-e.
Az Audi A3 csak egy átöltöztetett Golf V, szokták mondani, de amikor átülsz az egyikből a másikba, akkor érezni, hogy nagyon nem ugyanarról az autóról van szó. Egy 2 literes PD TDI-t vizsgáltunk meg a MűhelyPRN-ban.
Ajánlókép: Papp Tibor