A Stellantis fejese szerint 2030-ra összeomolhat a villanyautó-piac, ha nem csökkennek a gyártási költségek. Megnéztük, túlzott-e.
Hosszú orr, zord tekintet, eltalált hátsó idomok.
Az áradások Kínában is próbára teszik az autósok idegrendszerét.
Ott már dübörög az elektromos autók forradalma, 2025 lehet a történelmi év.
2019. december 10., 09:37
Az amerikai sofőr robotpilótára kapcsolta az autót, majd hátrafordult, hogy a kutyájával foglalkozzon.
Így csak feleannyi kereskedést kell bezárniuk, mint tervezték.
Elon Musk rájött, hogy költségcsökkentésre van szüksége a vállalatnak.
Robbantással fenyegetőzés, parázs viták emailben, biztonsági aggályok, szabotőrök, és megszegett becsületszó. Áll a bál a Teslánál.
32 óráig tartott, de rekordot döntött.
Elon Musk átvette a gyártásvezető helyét. A cég már heti 2000 Model 3-at gyárthat.
Az egyik mérnök ezt állítja. Ezért nem tudják tartani a határidőket.
Ugyanakkor toboroznak is. A Model 3 gyártása a vártnál lassabban zajlik, de jövőre belehúzhatnak.
Pedig csak 35 ezer dollárba kerülne újonnan.