11 találat az Indexről, és a környékéről.
Daniel Freund bejegyzése rámutat arra, mennyire rossz mederben is zajlik a vita a média helyzetéről.
Miközben a magyar médiapiac bevételei visszaestek, az állami reklámköltések mértéke több mint 11 százalékkal nőtt.
Szponzortartalomban gazdag félévet tudhat maga mögött a csatorna - derült ki az NMHH jelentéséből.
A legjobban az online-, a köztéri- és a mozireklámköltés nőtt. Az állam kevesebbet hirdet.
Kérdezte Sneider Tamás a kormányt. Olyan választ kapott, hogy az Infotörvény adta a másikat.
Az Atmedia Kft. egy év alatt megháromszorozta a bevételeit.
2017.06.13. 16:14 Módosítva: 2017-06-15 11:50:11
Habony, Vajna és az új Mandiner-tulaj is jól járt. Tavalyelőtt még jóval kisebb arányban költötte az MVM az adófizetők pénzét Fidesz-közeli cégeknél.
A magyar médiapiac szereplői szerint jó esetben is csak stagnálás várható 2013-ban.
A kutatást végző cég egyelőre nem akarja nyilvánosságra hozni, hogy mely napilapokat preferálják az állami intézmények és cégek.
2009. december 17., 10:07
Az American Apparel dolgozói hivatásos modellek és marketingesek nélkül maguk készítik a cég reklámjait. Közben szemmel láthatóan jól szórakoznak.
A hivatalos mérések szerint Szlovákiában 43 százalékkal zuhantak a reklámköltések, nálunk pedig csak 6 százalékkal. A valóság ennél sokkal rosszabb.