Gyalogost gázoltak az Oktogonnál
Személyautó ütött el egy gyalogost, a de 4-6-os már újra zavartalanul jár.
Személyautó ütött el egy gyalogost, a de 4-6-os már újra zavartalanul jár.
Az arizonai történet hivatalos megítélése és a videófelvétel merőben eltér egymástól.
Elütöttek egy férfit az Erzsébet körúton, súlyos sérülésekkel került kórházba.
Nehéz kitalálni, mit is akart elérni a nő, amikor a Range Rovert a járdára kormányozta.
A felüljáró csonka lépcsője 2014 februárjában Újpest és Rákospalota között 1974-ben épült egy közúti felüljáró, hogy kiváltsa a nem messze található sorompós vasúti átjárót, és egyvágányú villamoshidat.
A sérültet kórházba vitték.
Egy 30-40 év közötti nőt keres a rendőrség, aki cserbenhagyott egy fiatal gyalogost március végén, miután elgázolta.
Az eset Kecskeméten történt, a gyerek könnyebben sérült, a sofőr elhajtott.
A sándorfalvi úton történt a baleset.
A férfi túlélte a Nagyorosziban történt balesetet.
Egyszerűen nem tudom, hogy sikerült ilyen sután elhelyezni a város több pontján a vakvezető sávokat és a Demszky-karókat.
Egy Ajka irányából érkező személyautó - eddig ismeretlen körülmények között - egy 50-60 év körüli férfit gázolt el, aki a helyszínen meghalt.
A baleset Budapesten volt, kórházban a sérült.
Na jó, legalábbis a kerékpárosok szempontjából tökéletes kereszteződés ilyen lenne szerintük.
A baleset a városközpont felé vezető oldalon történt. A helyszínelés idejére a háromból két sávot lezártak.
A balesetben két gyalogos súlyosan megsérült, kórházba szállították őket.
Na ez se mai videó, még ha nem is olyan régi, mint amit tegnap posztoltam arról, hogy senki sem felelős a dugókért, azok maguktól alakulnak ki.
A 65 éves férfit egy személygépkocsi gázolta el. Azonnal életét vesztette.
Aki erősnek tartja a budapesti közlekedési rendszer átalakítását, az nézze meg a New York-it.
Emlékeztek még arra a különös vörös fényű installációra, amiről egy hónapja számolt be az Urbanista? Mint egy most érkezett olvasói levélből megtudtam, a Nyugati Pályaudvar sinrengetege alatt húzódó, legrégebbi budapesti aluljáróban klipet forgattak. Kedves Urbanista, teljesen véletlenül találtam rá a december elejei alagutas posztotokra és gondoltam megírom, hogy mi installáltunk, méghozzá egy videoklip forgatásához, csak véletlenül otthagytuk egy kicsit a díszletet az elhaladók örömére.
Fotó: indafoto.hu/csipcsup Talán a budapesti mecset terve óta nem jött annyi vitatkozó komment egy Urbanista-poszthoz, mint a legutóbbi nap kérdéséhez, mely így szólt: mit változtatnál a KRESZ-ben 2014-ben? Mivel történetesen betegen fekszem itthon napok óta, nem volt jobb dolgom, mint végigolvasni az összeset, a legérdekesebbeket pedig kimazsolázni nektek.
Egy autó áttért a bal oldalra. Még nem tudni, miért.
A baleset a Keresztúri úton történt.
A rendőrség az útszakasz teljes lezárásával kezdte meg a baleset körülményeinek vizsgálatát.
Egy nő életveszélyesen, egy férfi pedig könnyebben megsérült, amikor pénteken kora este egy nagykanizsai gyalogátkelőhelyen elütötte őket egy autós.
Az 510-es út forgalmát az 51-esre terelik.
Az 56 éves férfi a 35-ös úton, a bodaszőlői bekötőútnál lépett egy autó elé. Belehalt sérüléseibe.
A kapuvári baleset áldozata súlyosan megsérült.
A rendőrség a helyszínelés idejére teljes szélességében lezárta a 86-os főutat.
Az autós későn vette észre az út szélén sétáló gyalogost.
Amit a műszerfalra szerelhető kamerák rögzítenek is.
A takarásból kilépő gyalogosok és a motorosok észlelésében segítené a vezetőt a japán gyártó.
A fiú könnyebb sérülésekkel megúszta, a zalaegerszegi cserbenhagyót gyorsan megtalálták.
A gázoló autó megállt a zebránál, de a mögötte haladó autó belerohant, és a gyalogosnak lökte.
A halálos baleset volt a déli szakaszon, az északin pedig egy rossz motorvonat okoz fennakadást
A gyalogos a baleset során orvosi ellátást igénylő sérüléseket szenvedett.
A baleset Vitka belterületén történt, a gyalogos fejsérülést szenvedett.
Húsz éve vezetek, azóta nem tudok rájönni, mi lehet annyira sürgős, hogy csakis egy magányos jármű előtti átrohanással oldható meg?
A "Budapesten minden rossz" típusú morgolódók egyik állandó témája volt, hogy miért nem képesek megtanulni nálunk az emberek, hogy jobboldalon állunk a mozgólépcsőn, hogy baloldalt gyorsabban lehessen haladni (vesd össze autópályák leálló-, külső és belősávja).
A biciklistákat, az autósokat, a totyogókat, bárkit, akik meggátolják a haladást. Gyűlölködjön velünk, mert itt a tavasz!
Az osztrák férfi Sopronban ütötte el a 63 éves nőt, aki váll- és lábtörést szenvedett.
Személyautó gázolt egy 66 éves nőt, aki a piros ellenére lépett a zebrára.
Töretlenül javulnak a baleseti statisztikák, de meglepően sok a szabálytalan járókelő.
Nyavalygunk itt, hogy milyen sehova sem vezető zebrák vannak Józsefvárosban és Újpalotán, ám Jakartában ennél sokkal cifrább gyalogátkelőhely is előfordulnak.
Igen, hasonló a józsefvárosi megoldáshoz, de ezúttal a Pólus Centernél sikerült nagyot alakítani.
A lány életveszélyesen megsérült Nyíregyházán.
Emlékeztek még arra a zebrára, amelyik a II.
Gyalogosnak öltözve teszteltünk néhány I. kerületi, nyakig parkolt járdát.
Felújítják az Újszász utcát.
A férfi a helyszínen meghalt.
Volt a Széll Kálmán tér feltámasztására ugye
A férfit koponya- és lábsérülésekkel a veszprémi kórházba szállították.
Egy rövid ideig zavarban voltam, hogy mi is ez a fura doboz a bécsi zebrák előtti villanyoszlopokon.
Az anya és a gyerek is súlyos sérülésekkel került kórházba. A sofőr ellen büntetőeljárás indult.
Az elgázolt gyalogost kórházba szállították.
Streetpong: igazi közösségépítés pár másodpercre és még azt is mutatja, mennyi van hátra a pirosból, zöldből.